вівторок, 23 січня 2018 р.

День соборності України


В історії становлення незалежності і соборності України особливе місце займає день 22 січня 1919 року, коли Директорія Української Народної Республіки проголосила Злуку всіх українських земель в єдину Українську державу. Саме цей день з′єднання Західно-української Народної Республіки з Українською Народною Республікою прийнято відзначати як свято – День соборності України.
       До цієї значної події у Мар'я
нівській бібліотеці пройшов урок державності «Соборність України   запорука єдності держави» до  бібліотеки завітали учні 3-7-х класів  бібліотекар розповіла присутнім про історичні події тих років, зазначила, що ΙV-ий Універсал Центральної Ради – це одна з вершин державотворчої  її діяльності, яка протягом короткого часу привела Україну до повної самостійності.
Під час  заходу були використані відео-ролики: «Моя країна – Україна»,  пісні «
Перлина Україна», «Моя Україна», «Я малюю Україну».
. Цікаво пройшла  гра  -  вікторина  «Історія моєї  країни»,  яка складалася  з трьох розділів:  «Географічний», «Народознавчий»  та «Історичний».
З 18 січня у  бібліотеки до Дня Соборності України відкрилась книжкова виставка «Україна- єдина! Україна –це ми».   
             Україна... Її майбутнє в руках молоді. Від нас залежить, якою буде наша держава! А держава, як і родина, має бути дружною, сильною, здоровою, щасливою.На карті України читачі на кольорових наліпках написали якою вони хочуть бачити нашу державу

   








Немає коментарів:

Дописати коментар